Kaip atlikti mankštos pratimus darbo vietoje (nesugadinant šukuosenos ir makiažo!)

Ar žinote, kad visai nesudėtingai ir neskirdami daug laiko darbo vietoje galite atlikti mankštos pratimus? Juk visi žinome, koks svarbus yra judėjimas, ypač tiems, kurie dirba sėdimą darbą.

Taip pat skubame užbėgti už akių klausimams ir perspėjame, kad tam Jums nebus reikalinga sporto salė, treniruokliai, nereikės net palikti savo darbo stalo ir kėdės. Maža to, net nebus poreikio po kelių mankštos pratimų keliauti į dušą. O geriausia tai, kad mankšta visiškai nepakenks Jūsų šukuosenai ir makiažui. Sakote, neįtikima?

Tiesa, jei bendradarbiai Jus varstys keistais žvilgsniais ar šiaip smalsiai stebės, ką gi Jūs darote, verčiau paskatinkite neeikvoti veltui savo brangaus laiko ir prisijungti prie mankštos.

Tad pirmyn:

1. Sukiojimasis su kėde

sukiojimasis su kede

(Damon Dahlen/Huffington Post)

Turbūt sutiksite, kad daugelis, sėdinčių ant besisukiojančios darbo kėdės, turi įprotį kartais (o gal ir dažnai) pasisukioti į šalis. Ar kada susimąstėte, kad tai puiki mankšta? Sėdėdami nugarą laikykite tiesiai, rankų plaštakas ant stalo krašto, o kojas sulenktas per kelius ir šiek tiek atkeltas nuo grindų. Tokioje pozicijoje sukiokitės su kėde į šalis. Kartokite tai maždaug dešimt kartų tris kartus per dieną.

2. Liftą pakeiskite laiptais

lifta-pakeiskite-laiptais

(Damon Dahlen/Huffington Post)

Jei iki šiol darbe naudojotės liftu, tai dabar lipkite laiptais.

3. Išnaudokite kavos pertraukėlę

isnaudokite-kavos-pertraukele

(Damon Dahlen/Huffington Post)

Kava per pertraukėlę mėgaukitės ne įsitaisiusi savo darbo vietoje, bet atsistokite prie kavos aparato ar lango. Pakelkite vieną koją, laikykite ją išteistą. Ir siūbuokite pirmyn atgal. Tą patį darykite ir su antra koja.

4. Pritūpimai

pritupimai

(Damon Dahlen/Huffington Post)

Kaskart, kai grįžtate į savo darbo vietą (pavyzdžiui, iš tualeto, iš susitikimo, po pietų ir kt.), neskubėkite iškart įsitaisyti kėdėje. Padarykite bent penkis pritūpimus: rankas laikykite ant klubų, nugarą tiesiai, kojas pečių plotyje. Sėskite ant kėdės, bet vos ją palietę vėl atsistokite.

5. Išnaudokite laiką prie kopijavimo aparato

isnaudokite-laika-prie-kopijavimo-aparato

(Damon Dahlen/Huffington Post)

Prie kopijavimo aparato darykite atsispaudimus. Atsistokite kiek toliau nuo stalo, atsiremkite į jį rankomis ir darykite atsispaudimus. Nugarą laikykite tiesiai, kojas pečių plotyje.

Šaltinis: How To Exercise At Work (Without Messing Up Your Hair And Makeup). Huffington Post.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *